Dela nyhet
Info arbetspass Dalecarlia cup
20 jun, 22:46 0 kommentarer
Ansvar Tjärnaskolan onsdag 29/6 kl 14-24
Borlänges fotbollsklubbar har i uppdrag att hjälpa till under Dalecarlia cup. Islingby IK kommer bland annat att sköta boendet på Tjärnaskolan. Vårt lag P12 har blivit tilldelat ett pass där Tjärnaskolan ska iordningställas samt sköta boendet för lagen som ska bo där.
Följande personer är lottade att vara ansvariga för Tjärnaskolan under första delen av Dalecarlia cup. Kan man inte ställa upp är det eget ansvar att byta, reserver står listade. Årets ansvariga är garanterade att inte behöva arbeta under nästa års Dalecarlia cup. Islingbys förtjänst för denna insats går oavkortat till anmälningsavgifterna för Islingbys fotbollslag som deltar i Dalecarlia cup.
Kl 14-16 Iordningställande
Axel Skytt (ansvarar för nyckelhämning samt att foton tas på skolsalarna innan iordningställandet)
Eskil Löfås
Jawad Hasan
Leo S
Kl 16-20:05
Arian Vaziri
Milton Hult
Kl 20-24:05
Tage Eriksson
Albin Limberg
Reserver: Anton Fiedler, Armin Korkic, Darin Azimi, Essey Tesfai Rezene, Hugo Hedén, Lucas Karlsson, Mattias Samuelsson, Samuel Persson, Theo Ahlberg, Vincent Tägt
Information
Onsdagen 29/6- torsdag 30/6 ansvarar P12 tillsammans med P13 för Tjärnaskolan.
P12 och P13 hjälps åt att ställa iordning 15 skolsalar där fotbollslag som spelar Dalecarlia fotbollscup ska sova. Detta innefattar att fotografera skolsalarna innan stolar och bord flyttas för att lätt kunna ställa tillbaka till samma ordning. Dessa foton skickas med SMS till Islingbys P09 (Marie 073-6506070) som ansvarar för återställning av lokalerna på söndagen. Salarna ska märkas upp med lagnamn och inventarierna ska staplas/skjutas ihop så fotbollslagen får plats att sova. 4 personer från både P12 och P13 är utsedda att sköta detta.
Totalt fyra personer från P12 sköter ansvaret över Tjärnaskolan 29/6 kl 16-24 och lämnar vid midnatt över till P13 som ansvarar fram till kl 06 den 30/6. En ”skolpärm” finns med ordningsregler, information i händelse av brand, checklistor samt telefonnummer till Brages vaktmästare och Dalecarlias säkerhetsgrupp. Dessa går att kontaktas om allt, såsom stopp i avlopp eller en fönsterruta som gått sönder. I pärmen finns även en loggbok där man kan anteckna om något speciellt hänt under arbetsskiftet. 5 minuter överlappningstid är planerad för att kunna rapportera över till nästa personer som kommer och löser av. En mobiltelefon finns på varje skola med förteckning av alla skolor som utnyttjas av Dalecarlia. Denna telefon kan användas om det behövs.
Endast en entré in till skolan kommer att vara öppen och i anslutning till detta sitter ansvariga. Övriga entréer hålls låsta. Under arbetspasset hjälper man till med incheckning av lag, visar vart lagens rum ligger samt gå igenom regler (finns färdigt material som ledarna ska ta del av i skolpärmen som ska förvaras i anslutning till incheckning). Kontrollerar att endast behöriga lag med band kommer in genom entrén. Se till att toalettpapper fylls på, tömma sopkorgar och vid behov plocka upp skräp eller sopa ihop gräs som dras in. Städvagn finns tillgänglig. Ska även se till att kaffe finns till ledarna (gratis kaffe till ledarna ingår), kaffe kan kokas i cafeterian. Lagen äter i skolmatsalar, har ej tillgång till cafeteria eller kylskåp. Vatten hämtar de på toaletterna. Alla lag duschar på Maserhallen.
Regler: inga fotbollsskor inomhus, släckning kl 22 och tyst kl 23, strikt att bara släppa in personer med Dalecarlia cup-band. Har deltagare tappat band kontaktas IK Brage för att lösa detta, får ej släppas in utan band. Inga andra rum än de tilldelade får öppnas.
Kommentarer